Delivery

Image by Markus Spiske

DELIVERY (English)

We will of course do everything we can to ship your order as soon as possible. 

We strive to deliver orders 2 to 3 working days after the order date. 

As soon as your package leaves our warehouse, you will receive an email about this. In addition, you will receive a track & trace code from us so you can follow the path of your package until receipt.

 

*Attention during promotions & sales, shipping may take longer.

The shipping costs

When you place an order above €75.00 you pay no shipping costs on the cheapest possible shipping method. Do you place an order below €75,00? Then the shipping costs €4,95,-.

 

Package not delivered yet?

It is possible that your package has been delayed by the carrier. We therefore advise you to check the track & trace code first. This code indicates the status of the delivery. If you have opted for a mailbox parcel, you have not received a track & trace code. The delivery of a mailbox parcel can often take a bit longer and these are not delivered on Sunday and Monday. 

 

Delivery times during promotions and holidays

During holidays and promotions, PostNL & LORELY is often busier than usual. Despite this hustle and bustle, we always do everything we can to process your parcel as quickly as possible. Keep in mind, however, that your order may arrive a little later than you are used to from us.

BEZORGING (Nederlands)

Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. 

We streven ernaar om bestellingen 2 á 3 werkdagen na de besteldatum te leveren. 

Zodra je pakket ons warehouse verlaat, ontvang je hierover een mail. Daarnaast ontvang je een track & trace code van ons waardoor je de weg van jouw pakket kan volgen tot aan ontvangst. 

 

*let op! tijdens acties & sale kan de verzending langer duren.

 

De verzendkosten

Wanneer je een bestelling boven de €75,00 plaatst betaal je geen verzendkosten op de goedkoopst mogelijke verzendmethode. Plaats je een bestelling van onder de €75,00 euro? Dan kost de verzending €4,95,-.

Pakket nog niet geleverd?

Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering. Wanneer je hebt gekozen voor een brievenbuspakket, dan heb je geen track & trace code ontvangen. De levering van een brievenbuspakketje kan vaak wat langer duren en deze worden niet bezorgd op zondag en maandag. 

Levertijden tijdens acties en feestdagen

Tijdens feestdagen en acties is het bij PostNL & LORELY vaak drukker dan normaal. Ondanks deze drukte doen we er altijd alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verwerken. Houd er echter rekening mee dat je bestelling wat later bij je aan kan komen, dan dat je van ons gewend bent.

Image by Markus Spiske

Returns

RETURNS (English)

Aren't you completely satisfied with your purchase in the end?

Then you can return your order within 14 days after receipt if it meets the return conditions. 

On our website you can print the shipping label on the page delivery & returns (www.lorely.nl/deliveryandreturns ), but you can also use the enclosed shipping label. Stick the shipping label on the shipping bag, close the bag properly and hand in your return at the post office. When we have received your return, you will be notified and the amount will be refunded to your bank account within 7 working days. 

 

RETURN TERMS AND CONDITIONS (See also the general terms and conditions)

  • Products must be returned within 14 days of receipt.

  • The costs of the return shipment are for the customer.

  • The order must be returned in its original packaging.

  • The item may not have been worn, washed or damaged.

  • Labels must be attached to the product.

  • Products with make-up stains cannot be returned.

  • No wash guarantee is given. Problems arising during washing are for your own responsibility.

  • Earrings may not be exchanged or returned for reasons of hygiene.

 

PLEASE NOTE: If products do not meet the above conditions, your return will not be accepted and the cost of returning them to you will be for your own account.


RETOURNEREN (Nederlands)

Ben je uiteindelijk toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst jouw bestelling terugsturen mits het aan de retourvoorwaarden voldoet. Op onze website kan je via de pagina delivery & returns (www.lorely.nl/deliveryandreturns ) het verzendlabel uitprinten, echter kan je ook gebruik maken van het bijgeleverde verzendlabel. Het verzendlabel plak je op de verzendzak, vervolgens sluit je de verzendzak goed af en geef je je retour af bij het postkantoor. Wanneer wij jouw retourzending hebben ontvangen, zal je hiervan op de hoogte worden gesteld en wordt het bedrag binnen 7 werkdagen teruggestort op jouw bankrekening. 

 

RETOURVOORWAARDEN (Zie ook de algemene voorwaarden)

  • Producten dienen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd te worden.

  • De kosten van de retourzending zijn voor de klant.

  • De bestelling dient in de originele verpakking geretourneerd te worden.

  • Het item mag niet gedragen, gewassen of beschadigd zijn.

  • Labels dienen aan het product bevestigd te zijn.

  • Producten met make-up vlekken kunnen niet worden geretourneerd.

  • Er wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen tijdens het wassen zijn voor eigen verantwoording.

  • Oorbellen mogen vanwege de hygiëne niet geruild of geretourneerd worden.

 

LET OP: Wanneer producten niet voldoen aan de bovenstaande voorwaarden, wordt jouw retour niet geaccepteerd en zijn de kosten van het opnieuw naar jou toesturen voor jezelf.

Service

LORELY

Stay in touch

  • Instagram - White Circle
  • Facebook - White Circle